این صفحه حاوی یک لیست از تمام تماس های دریافتی در SA: MP است. فراخوانی هنگامی رخ می دهد که رویداد اتفاق می افتد، که مربوط به نام فراخوان (به عنوان مثالOnPlayerSpawn نامیده می شود زمانی که یک بازیکن پخش می شود). فراخوانها همچنین به عنوان مثال پارامترهای مربوطه را در اختیار دارند. بسیاری از callbacks 'playerid' به عنوان یک پارامتر برای نشان دادن بازیکن برای آن رویداد رخ داده است.


توجه : برای تماس های خاص، مقدار بازگشتی توسط callback ('return x؛') تعیین می کند که آیا فراخوانی تماس در اسکریپت های دیگر نیز نامیده می شود. مثلا؛OnPlayerCommandText نیاز به بازگشت 0 اگر یک دستور پیدا نشد، به طوری که callback از طریق دیگر اسکریپت های لود شده برای یک فرمان موجود جستجو کند. بازگشتی 1 سیگنال نشان می دهد که فرمان پیدا شده است و فراخوانی نمی کند که اسکریپت های دیگر را فراخوانی کند. این برای دیگر callback هایی مانند OnPlayerConnect متفاوت است، که در آن 1 باید برای آن در سایتی دیگر نامگذاری شود. این مورد برای هر callback دیگر نیست.

 

زیر شاخه ها

1 زیر شاخه به این دسته وجود دارد.

سی

مقالههای رده «اسکریپتهای فراخوانی»

70 مقاله در این رده وجود دارد.

N

O

ادامه مطلب

ادامه مطلب


مرجع سمپ جی تی آی سن اندریاس آنلاین npc ,های ,callback ,یک ,کند ,اسکریپت ,به عنوان ,اسکریپت های ,می شود ,زیر شاخه ,می دهدمنبع

آموزش گیم مود ام تی ای mta

سرور ویندوز سمپ اموزش

اموزش پورت فورواردینگ سمپ

ساختن متغییر برای بازیکنان

زبان برنامه نویسی سمپ

ماکزیمم بازیکنان سرور سمپ در اسکریپت نویسی

اموزش نصب سرور لینوکس سمپ

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

آموزش همه چی تم زیبایی خرید آنلاین رادین کتابخانه دیجیتال مقالات گرافیکی خصوصی تولید مانتو تربـیـــــت کــــــودک دانلود سرا